Wednesday, June 12, 2013

ENTRY BUATMU A

Ya Allah berapa tahun dah aku tak singgah dekat blog ni pun aku kurang pasti. Sampai sekarang aku dah dapat result spm, alhamdulillah syukur sangat sangat dapat keputusan yang cemerlang :) aku dah pun cari pengalaman bekerja dan  sekarang masa untuk sambung belajar peringkat diploma dekat politeknik :)

Terus terang aku cakap nak selesaikan semua medical check up bagai pastu buat akaun bank untuk ptptn lah, beli segala barang keperluan lah, cop pengetua lah ketua kampung lah sangatlah menyerabutkan kepala. Kalau nak listkan boleh pengsan aku. Sakit jiwa raga aku lebih lebih lagi buat last last minute cenggini. Next week okay aku masuk poli. Salah aku juga buat last minute, sampaikan medical check up terpaksa tunda 21hb sedangkan aku masuk poli 17hb. Ya Allah mati kutu aku. Hopefully Allah permudahkan semuanya. Pihak poli please bagi kelonggaran aku balik sekejappppp je Jummat tu untuk selesaikan segala galanya. Peh siryesly taklarat dah ni.

Minggu ni everyday aku keluar je kerja. Ehem, bukan keluar mengikut sesedap hati tapi selesaikan segala hal ni. Ya Allah dah lah aku berundur dulu. Assalamualaikum ;) Especially kepada cik abang buah hati yang dah contact pun kejap kejap je :')

p/s: Actually saya tulis blog ni nak bagi awak tahu perkembangan semasa saya kekeke :p dan gambar dibawah hanya untuk memeriahkan susana je hahaha lewls





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...