Friday, August 17, 2012

Iftar with them~

Sepatutnya aku buat entry ni dah lama dah. Sepatutnya. Tapi disebabkan kekangan masa yang menghalang semuanya terpaksa ditunda ditunda dan ditunda sampailah sekarang ni aku duduk depan laptop dan jari mula laju mengayunkan langkah. Hehehe.






 Them :> 

Aku nak cerita tentang hari Sabtu lepas. Hari yang aku tunggu tunggu. Erk takdelah tunggu sangat pun sebenarnya. Tapi memang dah plan lama lah nak keluar ramai ramai dengan kawan kawan semua :) 
Hari tu aku syina nabila and fiza pergi booking tempat makan dulu. Yelah takut pulak ramai orang ke apa ke karang kami jugaa yang susah. Dah lah duabelas orang! Yang lain semua gerak Jalan Tar. Katanya nak beli baju raya. Aku takpe, aku dah siap semua. Siap sangat -_-

Kau tahu kan lelaki memang tak suka bab bab nak teman perempuan ber-shopping ni? Samalah jugak dengan tiga orang makhluk yang ikut ni. Hahahaha. Takpe aku faham wahai para jejaka sebab contoh paling dekat ialah ayah aku. Memang tak suka teman pergi shopping mopping ni. Kalau boleh bila cari apa yang betul betul nak je, bila dah dapat, Let's go challo betteh >_<

Haritu server agak lembab. Aku memang tak senang duduk. Aku berjalan ke depan ke belakang aku keluar aku masuk Johny tu. Peduli apa orang nak cakap apa. semuaa dah makan then meja kitaorang je still takde apaper benda. Then boleh pulak Irfan dengan Haikal yang datang lambat tu then order last minute dapat makanan dulu? It's not fair! Dan kitaorang yang lain minum jelah air kosong dengan kurma free tu dulu sementara tunggu makanan sampai. Dugaan dugaan. Nasib baik sedap -.-








Habis berbuka semua lepastu ingatkan yang jejaka jejaka tu dah nak balik dah. Manalah tahu insaf dah, taknak dah jalan dengan kami semua >< Rupanyaa sampai ke malam ada jee. Dah macam bodyguard tak bertauliah pun ada aku tengok :D




Tapi masa hari tu aku tak beli satu barang pun. Yelah semua nak rushing jee kan. Memang taklah cerita dia. Tapi hari selasa malam yang lepas aku dengan fiza ikut syina and papa dia pergi Jalan Tar, malam dengan siang samaa je, tetap ramai. Wah~ lastly semua dah ada and semua aku puas hati. Yeyeah! Tapi tahun ni tak boleh nak raya sakan sangat sebab naik naik sekolah je terus trial. Ok tunggu next entry tentang raya :')

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...