Tuesday, July 17, 2012

Entry balas dendam

Hai and asalamualaikum awak...Hm sebenarnya takde cerita apa pun yang menarik untuk entry kali ni. Tapi tapi tapi rasa nak bercerita tu macam meronta ronta tarik tudung aku. Dia jerit aaaaa Ayuuuuu updateeee blogggg sekarangggggg! Hambik kau :3 Eh, melalut tak kena tempat sangat pun tak boleh jugak Ayyu oi. Hm nak start dari mana eh?


Okay, banyak dah cerita yang aku tak share dalam ni. Banyak gila okay. Aku kan suka menunjuk sikit semua yang berlaku dalam cerita hidup aku? Kesanaaa nak ceritaaa kesinunn nak bercerita. Hewhewhew. Dua pupu dengan Mak Jemah lah katakan --'

Sekolah kaurang dah buat hari sukan tahunan? Jangan jadi bedu untuk mengangguk atau menggeleng jika anda satu sekolah dengan saya okay. Tampoo kejap lagi makan dia. Ini ayat khas untuk budak yang tidak bersekolah dengan saya :> Hihihi mulalah perasan ada budak sekolah lain baca kan? Well, saya memang perasan sikit. Hahaha sila hempuk saya dengan mouse yang anda sedang pegang :/
Haritu, tah berapa hari bulan tah, tapi yang pasti hari Sabtu, sekolah kitaorang buat Hari Sukan Tahunan dekat IKBN. Masa pergi tu aku,Syina and Juju duduk dua seat tu sampai tiga orang. Nasib baik aku kurus, dapatlah mengatasi masalah dua orang gegirl tu kan? Ahak ahak :3 Ni kalau diaorang baca ni mahu aku kena pancung ni. Matilah gua x__x



 Muka berminyak lepas lari duaratus meter B)

Aku masuk tiga acara, duaratus, patkaliseratus dengan patkalipatratus. Dan berita dukacitanya semuanya aku kalah. Pity me okay. Lets, kita nangis sama sama :< Alah, macam mana aku nak lari laju laju aklau pesaing aku hebat hebat kan? Aku ni dah lah first time masuk. Dulu masa muda muda like form 1,2,3 takde pulak cikgu nak letak nama tapi dah tua macam ni baru nak cari aku. Bila susah baru nak cari aku bila susah baru nak cari aku. Ya Allah...apa aku meroyan sebenarnya ni -____- Pah and me bawak bekal dari rumah tau. Pah dengan kuetiauw dia and aku dengan nasi goreng beserta telur dadar. Seperti biasa kesemuanya habis selicin habis kerana mereka merupakan pak lahap yang takmampu disangkal lagi kehebatannya -.-

Dan Ahad semalam ada flashmoob dekat klcc. Tapi aku bukan pergi pun, aku just pergi ts dengan kakyong and jalan dari situ ke klcc. Dekat sana jumpa ah Syina pah pika fiza nazira juju k-rol and ramai ah lagi. Sumpah klcc full gila haritu. Sampaikan nak makan dekat foodcourt pun takde tempat duduk. Ambil kesempatan dalam kesempitan apabila aku dengan kakyong balik menaiki bas yang bawa budak budak flashmoob. Muahahahaha x_x








Baideway tadi kelas kitaorang buat jamuan kelas sempena khatam DirgahayuBahasaku. Pun bolehlah kan? Hahaha :D Banyak gilaa makanan okay, dan macam biasa semuanyaa habis. Ish ish. Aku bersama golongan pak lahap :P Oh, aku ada kawan baru. Kita kawan eh budak setia? Hihihi :3 Dia masak nasi goreng. Namanya nasi goreng pedas pedih pijau. Nama nak gempak je -.- aku rasa takhadelah pedas mana, ikan bilisnya gedebak gedebak. Hahaha :D Tapi bagi credit ah sebab dia masak sendiri en...mesti bangun awal tuu pagi tadi...Wuuuu wuuuu xD

Oh hampir terlupa yang next week aku ada Ujian Julai. Hmph~~ wish me luck okay. Tengkiyu :)
Okaylah iThink iHave to go. Jangan windu saya k. Jangan please ah jangan *buat muka comel* :>


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...