Friday, June 22, 2012

Reportcard

Asalamualaikum awak :)

Dah lama rasanya aku tak update blog ni. Rindu serindu rindunyaaaaa~ Hahhaha :D padahal jengah tiap tiap hari tapi tak ready nak taip. Takut merapu meroyan dan seangkatan dengannya punya pasal. Masa aku tengah taip ni, baru pukul 0209pm dan harini hari Sabtu :) Semalam, Jumaat bukan? Parents ramai gila datang sekolah. Ada hari parents seduniaaaa. Haa~ sekolah kau ada? K lawak sangat :3



Akceli semalam ramai parents datang sebab nak mabil reportcard anak anak mereka. Ayah aku wajib datang. Ibu aku jangan harap nak datang. Hahaha. Seriously, tiap tiap tahun ayah je yang datang ambil reportcard aku, tak pernah miss satu tahun pun! Bagi aku, bukan senang mak ayah nak datang sekolah then sembang pasal kita as a student ni. Bertentang empat mata. Campur aku dengan adik aku.....erm erm jap nak congak. Haa lapan mata tahu. Bukan senang~~~ Itu jelah pun masa yang ada.

Tapi kadang kadang aku pelik *sebenarnya takdelah pelik mana* kenapa ada antara kalangan student yang taknak/taksuka/takmahu parents diaorang datang. Why? Whats problem? Oh mungkin takmahu balik rumah parents marah dan berlaku perang dunia ketiga sebab dapat nombor tercorot bagai tu. Maybe. Ada ke parents yang cemtu? Push push anak dia. Bila gagal, balik rumah nak maki maki apa bagai? Tak ada pun rasanya. Tapi, takmustahil yang ada. Apaper diaorang kena terimalah, sebab itu hasil yang anak dia dah dapat right?  Marah marah bukan jalan penyelesaian. Jadikan kesilapan harini sebagai pedoman untuk hari akan datang. Ecewah, tengok! Ayyu dah macam Profesor Muhaya dah ni >.<

Oh sebelum tu inilah result aku :

BM - 72
BI- 60
MATH - 50
SN - 57
PAI - 71
PERD - 66
SENI - 56
EA - 41
SEJ - 35

Sedih kan? Banyak menurun except bi dengan perd :< Apaper aku bersyukur dengan apa yang aku dapat. Dalam kelas aku dapat nombor 4. Macam biasa Nabila dengan Pika Rashid mesti atas aku x_x Aku tahu aku boleh. Go Ayuu Goo Gooo :3  

Oktata! Tadi aku buat Ujian berkomputer dan alhamdulillah aku lulus 46/50 . Ayah jabat tangan aku dan cium pipi aku. Happy sangat :) Nampaknya dalam group The Bedus aku yang pertama ada lesen. Dear lovely friends, please be j-les :3


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...