Sunday, June 10, 2012

Im smile here.

Melambai itu memang aku suka. Tersenyum juga memang aku suka. Gelak lagi aku suka. Tapi aku gelak memang tak senonoh ghupenya :D


Apa yang dia merepek dengan mukadimah pertama dia di atas? Aku pun kurang pasti...Pergi, panggil ramai ramai kita himpap dia. Wait, aku bermonolog ke apa ni sebenarnya -__- Kali ni aku nak straight. Kaurang tahu cinta? Apa ni, baru belasan tahun dah cakap pasal cinta!! *tepuk mulut* Apahal sukahatilahhhh *buat muka gangster* Yeee, orang takut sangat tengok muka gangster kau tu Ayu -,-

Semalam happy sangat celebrate birthday Pah, tapi gambar dekat Syina :) Aku bagi dia present tu tapi taktahulah dia suka ke idok. Aku tulis surat dekat dia kemain panjang ok. Entah larat dia baca ke tak :3 

Sebenarnya..aku nak cakap.......Aku bukan jatuh cinta. Tapi aku jatuh suka. Erk boleh tak Cikgu bahasa melayu aku terima perumpamaan tu. Boleh dikira sebagai ungkapan menarik tak? Ah sudah! Macam ni.......................sebenarnya macam ni.............................













macam ni lah.......................................





















masih scroll?.......










scrool lagi?








Lagi dan lagi? Eh sorry :> yelah yelah aku nak ceritalah ni. Tapi aku taktahu nak start dia cemmana. Aku suka budak ni. Satu sekolah dengan aku. Tapi dia kelas atas aku. Aku ni kelas keempat dia tu kelas....Ahaa~ mana boleh bagitahu kantoi lah saya :3 Dia tak kacak pun. Dia tak comel langsung. Erk, ada lah comel tu sikit.Aku suka dia senyum. Muka dia macam Izzue Islam. Okay tu tipuu -__- Dia tinggi. Bukan tahap sejengkal tinggi dengan aku okay. Mungkin sebab aku terlalu rendah. Uwaaa nak nangis :'(

Dulu aku tak perhatikan dia sangat tapi sekarang ni. Amboi amboi amboi. Memerhatikannya dari jauh merupakan perkara wajib bagiku. Kerana dirimu begitu berharga. Ecewah..ungkapan menarik! Kalau cikgu bm aku baca mesti bagi markah bonus :P Itu ajelah. Aku anggap dia macam crush aku. Tapi, aku macam geli nak sebut perkataan 'crush' tu. Alah Ayu, padahal pernah sebut sebut dekat twitter. Aku terpengaruh weh. Kau kena faham tu :3

Well, itu sajalah ceritanya. Nak cerita panjang panjang buat apa. Bukan si dia baca pun. Kau nak dia baca ke Ayu? Muahahaha! Taknak taknakkkk :P Ok tata!
Eh chop chop chop belum habis lagi lah! Ok, seperti yang semua sedia maklum, esok dah start sekolah dan aku memang excited nak masuk sekolah. Kain baju semua aku dah serika. Complete untuk satu minggu. Nampak tak semangat dia? Dan kemungkinan besar minggu ni aku akan dapat semua paper aku. Oh takut okay! Aku buat main main bm dengan agama haritu weh. Astarafirullahalazim. Aku risau sangat. Ahhhhhhh stress!!

piss piss : Aku harap aku dapat lowkan ketagihan aku main twitter tu. Aku tak janji aku boleh tinggalkan 100% tapi InsyaAllah aku control selagi boleh. Aminn~ Akak dah bising dah, katanya twitter memang masuk spm apa semua. Itu ini itu sana . Itu sini sinun nu haa~ Bila difikirkan ye tak ye jugak :/

Ktata Asalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...