Wednesday, June 6, 2012

Ayah sudah tua :P

Asalamualaikum. Post ini untuk ayah. Daddy cool saya ;> *kening*


Seperti tahun tahun sebelum ni kami sekeluarga tetap meraikan harilahir Ayah :) Ayah saya orang panggil 'Zainal, Jene, Angah' banyak betul gelaran -__- Okay kita sambung balik, sekali sekala meraikan ayah apasalahnya bukan? Macam selalu, cake dibeli di Hussain Bakery. Kami pelanggan tetap setia kedai kek tu. Kan kak kan cik! Eh?

Semua orang tahu pengorbanan ayah. Tapi kalau nak cakap dan nak senaraikan tak terkira. Mungkin ada yang tertinggal, tercicir walaupun kita dah tulis sepanjang panjang kertas.

Ayah suka suruh urut. Ayah suka ais. Ayah tak kasi saya bercinta, muda lagi katanya. Ayah periang. Ayah pandai buat lawak. Ayah garang dan tegas. Ayah penjimat. Ayah gila motor. Ayah itu Ayah ini Ayah macam macam lagi. Kalau nak cerita takkan habis. Mungkin memerlukan ber-ela ela kertas.

 Apa yang penting aku sayang Ayah. Aku sayang ibu, akak, abang dan Ijoi. Aku sayang keluarga aku even kadang kadang aku dengan adik beradik selalu bercakaran . Aum grr! Baru rock :3

Muka ayah nampak sangat penatnya. Aku pulak bajet kiut dekat situ. Muahaha :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...