Tuesday, June 5, 2012

Im A Lejen

Asalamualaikum *lambai lambai tangan* Sila jawab salam saya. Haa...mudah je nak dapat pahala :) Ewah ewah tittle kali ni -__- Baiklah, harini masih cuti sekolah. Harap maklum, masih cuti sekolah -,- Semalam kakyong dengan Izzah datang kl lagi. Kakyong nak balik Melaka dah, nak sambung semester 3 pulak. Nobody cares. But I cares! Okay sorry ter-emosi sejak akhir akhir ni :3

Sebenarnya apa motif aku menaip ni pun aku kurang pasti. Aku bosan weh. Duduk rumah asyik menghadap lappy. Apa kau dah bijak sangat Ayu sampaikan takpayah bukak buku? Hello! Saya ada bukak buku k, tadi tuition k. Time tuition jelah. Balik terus campak beg :P

Semalam pergi Kenanga. Jauh berubah masa aku pergi dengan Juju semua tu dulu. Sekarang dah makin banyak barang. Rambang mata okay! Tapi, aku tak beli apaper pun. Aku teman akak dengan kakyong semua. Aku nak beli memang taklah cerita dia :3 Nak beli tu memanglah nak tapi cuba kalau dengan ayah ke ibu ke kan? Hihihi :P Nampak benou savingnya xD

Gambar di atas. Suspek yang dikehendaki.

Kaurang ada dengar cerita pasal arwah Yasmin Hunwick? Dia dah meninggal malam 2Jun lepas. Innalillahiwainailaihirojiun~ Dia sebaya dengan saya! Yes, baru 17 . Diaorang kata dia accident. Selepastu selanjutnya taktahulah. Semoga Allah menempatkan dia di tempat orang orang yang beriman. Aku tahu pasal ni pun melalui twitter. Semua sibuk duk cerita pasal ni. Kebanyakannya simpati termasuklah aku. Tapi, apa mampu kita buat, sedekahkan al-fatihah. Macam mana lah keluarga dia kan? Dia sebelum meninggal ada mimpi macam macam. Nak tahu bacalah  BLOG DIA ni. Dia periang sangat.

Baideway, harini birthday Ayah! Yeah daddy cool saya! Ingat petang ni nak beli cake dengan ibu sambut kecil kecil je :) Ingat nak buat entry khas untuk ayah nanti :) Ayah, aku cinta padamu . Sincerely, Nor Hidayu. Anakmu yang comel :3 muehehehe

Ktata Asalamualaikum!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...