Thursday, May 31, 2012

Birthday Pika Bam Bam :3

Hello anybody at home? Yeah, everybody at timeline twitter -,- Okay, Asalamualaikum! Harini hari Jumaat, penghulu segala hari. Tapi saya bukan nak ceghita pasal harini tapi tapi tapi.........pasal semalam! Semalam birthday Pika Alia. Budak comel chubby chubby bam bam satu kelas saya tuu. Yang duduk sebelah saya dalam kelas tuu. Yang pen pemadam pensel segala saya selalu rembat tuu. Ahak ahak :P




Macam selalu kitaorang celebrate tanpa pengetahuan dia pada awalnya. Dan macam biasa plan kitaorang tak berapa menjadi sebab dia nampaknya macam TER-syak! Pika memang tak pandai berlakon, buat buatlah taktahu sikit :3

Pika, kau suka tak jam yang aku bagi tu? Pakai masuk sekolah nanti k. Kau tak pakai aku boxing kau xD
Nak tahu tak, Pika dapat banyak hadiah~ paling sweet apa yg ehem ehem dia buat lah kan? Hihihi :P Sukaa lettew! Pika manis kan, budak kelas aku panggil dia Datin Alia xD taktahu kenapa! Alia ni kan ni kaaaan, dia lemah lembut. Tapi takdelah lembut mano. Lembut lembut dia lembut lagi aku. Eh? Hahaha :D Aku suka kawan dengan dia. I love you :** Eh takmau ah bahasa omputeh, bahasa melayu lagi nampak tulus en? Aku sayang kau Pikaa :*

Okay tak tahu nak cerita apa lagi~~ gambar kan menceritakan segala galanya. So, lets's we check it out!



Hahahaha :D kami over daripada birthday girl kan ? Lalalala~ 





Saya suka ni. Omeyyyynyaaaaaaaaaaa :D



Rasanya dah boleh stop dah kan. Hihihi :P Tataaa awak :*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...