Saturday, May 12, 2012

Random.

Asalamualaikum ;) Awak tengah buat apa sekarang? Yeah sudah pastinya membaca bukan. Ya, tu saya tahu tapi selain membaca ni, selain menatap lappy ni awak buat apa? Okay saja busybody :P Sebenarnya entry ni nak cakap yang bulan Mei ni saya exam mid-term dan mid-term ni kalau dapat 5credit kitaorang bebudak form5 dapat pergi ke Hari Graduasi. Siapa yang taknak? Siap siapa siapa?

InsyaAllah kalau ada rezeki untuk aku, dapatlah aku pergi, kalau tak er er faham faham lah kan. Kalau boleh aku nak semua kawan kawan aku pun dapat. Aku nak kitaorang sama sama loncat pakai baju graduasi. Mana seronok dua tiga orang je. Haa tengok, angan dah kemain tinggi ni. Tapi, aku baru lepas tiga paper je dan paper bm bahagian B yang karangan tu pukul 1245 baru aku start. Kemain bagus lagi -,- adalah cerita dia. Sumpah sakit plus lenguh jari aku salin laju laju. Ya salah aku *tunding jari dekat diri sendiri* 

Entahlah....


 Tadi pergi seminar sains dekat ts. Padan muka balik naik lrt! siapa suruh turun lambat kan bas dah tinggalkan -,-' Tapi takpelah seronok je *kenyit kenyit mata* kan Fiza kan? Hihihihi :P Dengan hujan turun. Yeah awesome day -,- Oklah mungkin tu je setakat ni. Aku kena revision agama ni.Ceh, padahal depan lappy lagi ni. Almaklumlah, Isnin ni periksa agama. Fiza paling excited katanya tak sabar nak jawab. Kemain kau eh?

Doakan saya ya kawan ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...