Monday, May 28, 2012

Hari Guru :)

Asalamualaikum :) Dah lama gila rasanya tak update blog. Oh rindunya~ Tapi en, menipulah aku kata kalau aku tak bukak blog aku ni time exam. Ada bukak, ada jengah tapi takde idea nak cerita apa. Tapi berita gembiranya hari ni aku ada mood nak bercerita! Oh, sebelum tu nak cerita panjang panjang aku nak tanya si IrfanReeza tu, aku nak cerita apa pasal kau? Kau takde buat baik pun dengan aku kalau nak cerita pasal kebaikan kau. Pau aku lagi adalah. Kau tahu, dia ni ada ke patut pau aku lolipop. Kira kesian, aku bagilah en. Ni pun kitai kitai kitai aku dekat twitter pasal aku. Sudah fullstop pasal kau. Nah kawan, follow dia di twitter @IRFAANREEZA . Haa, hambik kau, habislah ramai followers jakgi :P


 Hm, akceli aku nak cerita pasal hari guru haritu. Yeah, hari guru yang terakhir aku sebagai form5 raikan :') Hari guru yang mengejut, sepatutnya haritru exam math tapi cikgu skip 24 haribulan semata mata nak sambut hari guru. Aku tak kira, aku memang nak buat persembahan so, aku dengan Naja decide nak buat nyanyian smbil main keyboard. Mimi yang taktahu apa apa pun aku ajak join. Kitaorang nyanyi lagu tema titanic tu. Wuu wuuu~ please try imagine :P

Pah and me :>
 
 Ika, ankk buah awak comel. Eh? :3

 Kami remaja! Hidup mesti kena cool~ Okay, poyo -.-


 Ini team kena marah duduk atas kerusi, jadi terpaksa duduk bawah :P



 Ini kawan sekelas aku. Amzee dan Amsyar. Best perfomance diaorang! 
 
 Haa inilah Mimi, aku and Naja :) Rasa macam nak buat lagi :3

Kitorang prepare nak present ni sehari je, last minute. Masa dekat depan tuu, kaki aku non-stop menggigil. Hm, mesti rindu nanti ;') Okay, nak masuk cerita lain pulaklah. Kita stop pasal hariguru ni eh :3 ehem, harini dah mula start cuti sekolah tapi aku tak cuti pun minggu pertama ni sebab sekolah buat Perkampungan Akademik. Nak espiem en? memang ah~

Okaylah next entry nak cerita pasal kem sekolah! Hihihi :P aku memang suka cerita separuh separuh. Sekati akulah. Tata Asalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...