Thursday, May 3, 2012

Hey Mei ;)


 Hai Asalamualaikum :) Gambar di atas ialah berapa haribulan tah aku pun lupa, tapi hari Jumaat petang haritulah dalam bula April baru baru ni. Kitorang meraikan kejayaan polis dengan buat bbq :) Aku tak tolong pun bakar bakar ayam apa semua tu, aku tolong tengok je lebih :P Alah, Juju,Syina,Nabila apa semua tu pun tengok je. Takyah nak dalih dalih ahh. Tahu makan jee :D Hahaha


Ini memang dirancang sedari awal lagi. Jangan jealous k :P

Ahad ni last pesta buku dekat pwtc tu kan? Selasa lepas aku dah pergi dengan Syina. Memula ikut papa dia pergi klcc. Akceli kitaorang menyendeng papa dia yang nak pi kerja tu ha then kitorang dua orang yang konon dah besak panjang ni masuk Galeri Seni. It's ohsem okay! Dia buat pameran pasal Perak. Segala barang diraja adalah dalam tu. Aku memang malas bab bab nak baca apa yang dia tulis tu, setakat pandang pandang and baca sikit sikit jelah pun. Yang taktahan masa nak ke pwtc tu kemain segala pengangkutan awam kitaorang naik, aku bukan expert pasal monorail ktm apamende semua tu. Tapi tulah yang kitaorang redah. I really hate that! One by one kitaorang naik, rasa duit macam lebih curah dekat situ je oh -.-

Tapi lastly sampai juga walaupun time tu hujan gila lebat :) Eh chop!Ayat aku terabur semacam ni apehal? Lek lek, aku takde idea pun ni, aku main taip je :P Baideway, next week aku exam mid-term. InsyaAllah aku cuba sebaik mungkin. Result tolonglah bagi mak ayah aku bangga sikit ;) Eh tak, bangga banyak! Woi, gambar bawah ni sila tatap sehingga juling *jeling manja*


 p/s: Keazaman aku cukup kuat taknak online sangat bulan ni. Hope so~ Nanti time cuti kau balunlah puas puas Ayu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...