Tuesday, April 24, 2012

Kawad Daerah:)


Asalamualaikum :) Alhamdulillah kawad daerah dah habis. SMK Taman Seraya dapat tempat keempat. Tak sangka sebenarnya, tetapi kenyataannya itulah dia. Kitaorang kawad takdelah seperfect mana, masa formasi aku sendiri pun ada buat salah. Eh, ini rahsia kita jangan bagitahu sesiapa. Kikiki :P Apaperpun Alhamdulillah :) bersyukur sangat! Bukan senang nak peroleh kejayaan macam tu tanpa usaha bukan? Tak setuju? Okay okay~ *walk away*

Pagi tu aku memang bangun awal, tapi bila dah sampai sekolah boleh tertinggal nametag -.- then bila datanng sekolah balik, Kama tertinggal nametag pulak~ Masa tu pulak aku baru teringat yang aku pun tertinggal sesuatu iaitu sarung tangan yang aku sidai dekat ampaian tu . Haish, sabar jelah. Ibu aku dah bebel bebel dah asyik ulang alik balik. Hahaha :D Nak buat macam mana, aku rasa macam dah siap rupanya da yang tetinggal . Kikiki :P
 










Ini sebelum gerak ke Tesco :) Tunggu eh, saya nak tukar baju. Busyuk!

 
 Wuuuu mandi mandi~ K tipu je -.- 


 Eh terselit lagi satu pulak dekat sini 

 Yeayy dah tukar bajuu . Hip hip hooray -,-

 Inilah anak anak yg gembira dah pakcik bas hantar sampai depan sekolah pun tak gheti gheti nak balik rumah :P

Okayy Asalamualaikum, kami nak bergerak ke Mcd meraikan kemenangan . Ceh, padahal time ni taktahu lagi keputusannya xD

p/s: I will miss them :') Aku takkan pernah lupa kenangan ini :) Ceh ayat~ Hahaha :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...