Wednesday, April 18, 2012

Saya gelap akibat kawad


Asalamualaikum :) rasanya dah lama sangat aku tak menaip. Sekarang dah pukul 12 malam dan aku masih disini di kerusi empuk ini, menatap pc assus kepunyaan kakak. What the motif gambar di atas? Entah, jangan tanya. Aku pun taktahu :3 Haih~ Kenapa aku mengeluh ni? Aku pun takfaham lah. Untuk pengetahuan awak, midterm dah nak dekat. Tinggal dua minggu je lagi. Let's me repeat dua minggu je lagi okay! Aku..erk...aku...alhamdulillah aku siapkan segala homework yang cikgu bagi even minggu ni straight aku tak masuk kelas except lepas rehat. Ya Allah, bayangkan homework yang aku kena catch-up? Please bayangkan. Hahaha . Sebenarnya takdelah teruk pun, sebab aku ada partner yang sangat membantu iaitu Pika Alia. Dia bagitahulah apa homework semua, belajar apa tadi.


Seriously aku kata sekarang ni aku gelap gila. K jangan ah gelak. Aku serious ni, adik aku gelakkan aku tengok muka aku berbelang cemni. Sadlife betul. Kehitaman ini sangat ketara okay, lagi lagi bila aku pakai tudung putih. Siot je -.-


Sebelum aku terlupa, aku nak ucapkan ribuan terimakasih kepada Nurul Ridwana :) Tengok tu, kemain ribuan lagi tauuu >.< Dia cerita pasal kita dekat blog dia. Seriously macam :O Haha . Yelah, kita ni siapa pulak kan? Hihi :> Thankyou makcik. Ini link dia ---> Wana'sBlog . Kita malu tau senanya. Masa kita baca tu kita blushing pipi kiri kanan ni haa . Percaya lah makcikku :P Dia ni jahat, takpatut panggil akak pipi montok cemni as nenek. . Dekat fesbuk makcik ni granddaughter saya tau. Haih, tak puas hati betul oh :D Rasa nak cubit cubit je pipi dia tu biar dia tahu penangan nenek ni cemmana en? Haha :D

#saya jelly anggur dengan @MelwanaZakaria or Aida'sBlog .Aku nak result gempak macam dia. Aku rasa macam nak ambil otak dia then taruk dekat kepala aku ni haa. Kejam gila kan? Aku memang kejam . Hahaha :D Apaper pun kalau dia boleh mesti aku boleh bukan? Kenapa dia boleh aku pulak tak boleh kan?

Okay itu sahaja. Sekian terimakasih :) Tataaa :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...