Tuesday, April 3, 2012

Baca sehingga lebam

Hai and Asalamualaikum :) Sekarang ni kat luar hujan. Dah lama rasanya aku tak taip entry baru dalam ni :) Selalu bukak je tengok tengok tapi idea dan mood langsung takde nak menaip. Yeah dah selesai kawad, muka pun dah gelap semacam dah ni . Alhamdulillah dapat no tiga :) Dapat pergi daerah . Tapi taktahu lagi sama ada nak masuk ke tak. Kalau aku masuk, aku harap betul aku pandai bahagi masa belajar. Tahun ni mana boleh main main kan :) Walaupun setiap hari kena marah sebab menghadap lappy :3

Sekarang ni dah bulan April, kejap je aku rasa. No april april fool okay. Tak baik. Hm, macam tak percaya pun ada. Berapa bulan je lagi nak espiem. Oh, cakap pasal espiem, satu hari bulan haritu aku join tuition anjuran selangor. Aku rasa bahagian ampang ni semua budak tahu kot, exceptlah yang taknak ambil tahu tu kan. Hihi :P Serious best okay. Mira lah yang ajak join. Teacher Zara sangat sporting. Best belajar english dengan dia. Sabtu ni ada seminar dekat mpaj, kemain bangun awal lah aku Sabtu ni. Sebenarnya aku excited nak pergi seminar tu. Mana taknya, last aku pergi seminar time aku darjah enam dulu. See me there, kitorang dah set, nanti hari Sabtu pakai baju kurung :) Kan ayu tuuu :3

Baideway, kita nak masuk sikit gambar keluar haritu . Pergi Petama beli kasut polis and ts tengok wayang. Mulanya confuse jugak antara karaoke, bowling or wayang, and...........last last tengok wayang juga :) Tujuh Petala  Cinta menjadi sasaran, okaylah not bad cuma agak boring sikitlah. Tapi aku faham jalan cerita dia, kalau pengarah dia  buat sungguh sungguh lagi and pandai olah mungkin lebih best :)



Supergirl *campak pom pom*












 Sangat sikit gambar yang saya masukkan benar? Hahaha lol -.- kegembiraan terserlah sangatkan? Kemain lagi kitaorang :)

p/s:next entry about POLIS SEDIA BERKHIDMAT ! Weeee~ semangat gilo :O

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...