Tuesday, March 20, 2012

Result test 1 :)

Asalamualaikum and Hi :) Selamat pagi , selamat petang , selamat malam atau apa apa waktulah yang bersesuaian ketika kau baca blog aku ni . Hihi . Perasan ada orang baca jee kita ni. Hihi



Harini aku nak share dengan kaurang result test 1 aku . Macam sebelum sebelum ni pun aku ada share jugak kan :) Alah baru ujian, masuk pun bab 1 bab 2 je . Tapi soalan bukanlah mudah sangat macam buat sambil pejam sekali pun. Kena hafal, kena faham okay. Bukan pakai jawab je. Alhamdulillah aku dengan kawan kawan like Nabila, Syanina,Pika Alia and Pika Rasyid lulus. Gembira sangat. Tapi tak boleh terlalu gembira. Itu bahaya.

Tak sangka sebenarnya. Tapi ada juga dua tiga orang kawan dalam geng kitaorang gagal. Takpe, bagi aku kalau gagal sekarang takpe, supaya dari gagal tu kau motivate diri kau untuk buat yang lagi bagus next exam. Aku tahu kaurang boleh. Cuma kita ni banyak careless jee. Lepas ni punya exam kita buat betul betul okay.

BM - 78
BI - 50
MATH - 60
SN - 58
PAI - 81 
SEJ - 62
EA - 63
SENI - 50 
PD - 52

Yeay I get 2A 3B 4C . Thanks Allah :) Aku harap aku boleh konsisten dan makin meningkat. Ini juga berkat doa orang sekeliling aku :> 

p/s : Esok kakak kakak dan abang abang yang dah bebas tu ambil result SPM :) Suka kita nak intai intai depa esok :> I wishh you all luck yeah lagi lagi ex Taman Seraya :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...