Saturday, March 17, 2012

Ini shortpost k tipu~

Asalamualaikum and Hi :) Ini short post je sebab sekarang takde idea tapi jari ni gatal nak menaip. Kita memang selalu gatal tangan ni. Kikiki. Banyak sebenarnya cerita yang aku tak cerita dekat sini. Tapi tak ada mood je memanjang. Tak tahu kenapa sebenarnya oh.


Okay hari Selasa haritu, I mean 13/3 haritu aku pi makan dekat pizzahut. Dekat sini terus teranglah aku cakap. Aku taksuka makan pizza. So, haritu pergi pun sebab sambut birthday kawan,Nazeera :) Happy Birthday Nazeera.Sorry baru nak wish dekat sini harini. Hihi. Namoo marah k. Saya suka tengok muka makcik ni. Matured and comel. Dia ni berbakat main gitar tau. So jangan jelly dengan dia.

Selain tu menari pun dia suka termasuklah berpidato. Kau nak berdebat dengan dia? Konfem kau kalah sebab bila dia keluarkan sesuatu ayat tu dia sangatlah confident and tegas. Aku rasalah kan , dia ni boleh ambil course law tau, aku pun pernah cadangkan tapi tuan badan takmauu lah . Hm, Untunglah dah cukup 17teen. Takpe nanti kita pun masuk jugak 17teen tapi lambat lagi lah.Hihi. Macam biasalah share share duit beli cake. Sedap cake blueberry. Fyi, Saya ni hantu cake okay. Okay, awak tak tanya kita pun~ Merajuk dua minit. Lah~ dah macam Izara Vanilla Coklat pulak aih. Haha :P


Kau tengok gambar atas ni dia sorang je sesat merah . Haha. Namoo marah Nazeera. Pen merah pen biru you marah iloveyou. Kikiki. Akceli, time ni budak seni je tau yang pergi tapi aku taktahu macam mana budak account macam dia ni tetiba join kitaorang. Pelik tak pelik jugaklah aku dibuatnya.

 Pizza pun share share jugak. You know what the total? You know takkk? Ehh tertinggi suara pulak. Takpayah lah kita bagitahu, tapi memang melebih lebih lah bagi saya yang bergelar pelajar ni haa. Nasib baik share share. Tapi saya bayar setengah jee,alah kurang rm2 je pun, sebab kita dah cakap dari awal yang kita taksuka pizza.Tu pun makan satu tak habis. Dah nama pun taksuka pizza mana nak habis en .

Apalagi nak cerita ni? Hm cuti kali ni tiada apa apa yang dapat diseronok dan dironok ronokkan. Erk apa punya ayat aku tibai ni aku pun tak pasti lah. Seriously bosan~ memang dulu sebelum cuti ada rancang nak keluar jalan jalan dengan members tapi tak jadi. Hm , terimalah hakikat yang kita ni hanya mampu merancang and Allah yang tentukan.Eh tadi bukan aku kata ni short post ke? Shortpost kejadah dah macam karangan aku tengok . Hihi. Aku ni susah sikit kalau tak dikawal. Lain kali babab sikit suruh berhenti menaip. Oklah tata sayang kau :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...