Saturday, February 11, 2012

Larian Seraya :)


Hai Asalamualaikum :) You know what , harini aku happy sangat . Harini sekolah aku ada buat larian seraya . Memang tiap tiap tahun buat , tapi sebelum ni takde pulak aku menang macam this year . Okay , aku bukanlah hebat mana berlari ni . Aku tak minat pun . Kalau cikgu suruh masuk 100meter ke 200meter ke aku tak pernah masuk . Tak pernah okayy . Kirim salam ah . Tak minat . Tapi this year aku macam teringin nak dapat maddlle . Erk betul ke ejaan saya tu ? Hihi . Jadi dengan semangat yang jitu . Cehh . Aku berlari dengan penuh semangat . Baideway kawan kawan saya lah sumber semangat saya >.< Kalau syina tak lari sekali dengan semangatnya tadi , tak dapat jugaaa . Aku no. tiga and Syina no. empat . Saja jee aku pecut dia >.< jahat en .







 Betul lah kata Naja " yeahh ! time lari bermusuhan, time dah menang besahabat balik :) " Yeah Naja , betul sangat statement kau tu :) Aku sebenarnya tak letak harapan yang tinggi pun nak dapat maddle tuu . Mungkin rezeki aku kott . Tapi , yang tak bestnya ALFA dapat no tiga . Haish macam apa jee . Aku pun hairan , kenapa budak budak lelaki yang sebelum ni kemain dapat top ten tak dapat ? Haish tak puas hati ni tak puas hati ni . Hihi :P Thats moments bila kawan kita tukar maddle dia dengan ehem ehem dia . Hihi . Sweet je kan . Siapa yang tak jellous ? Kitaorang semua jellous okay :P


 No onggggg tuuuuuuu :D 

 Konon comel lettew . Hihihi :P Sebenarnya baru balik main badminton dengan Syina and Fiza ni . Diaorang main memang terbaik . Tak penat pun main dengan diaorang , shuttle pun selalu dapat sambut *buatmuka* Okaylah Asalamualaikum :) Selamanya kuning :>

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...