Monday, February 20, 2012

Tak habis-2 :>

Hei Hollla Hui cik adik manis yang baca ni :) Dah tak reti nak bagi salam apa aku ni ? Hihi Hai Asalamualaikum :) Hm , entry kali ni aku nak story macam macam . Ya , macam macam . Tapi aku tak tahu nak start dari mana lahh . Wait bagi aku seminit . Jyeah , takpayah lah tunggu seminit , sekarang pun dah boleh . So let's we start it ! Kemain semangat lagi den menyembur nyembur airliur -,-

Last week pergi keluar dengan kawan kawan :) Mari dong aku perkenalkan sorang sorang teman yang ikutin aku ya . Habislah sleng indon udeh keluar .


Ini baru firsttime ketemu , namanya pun ingat ingat lupa . Apa Syina ke Syinot tah :P Kau bajet kau ambil addmath je en . Aku siku karang . Haha :D

 Ini cewek usah diperkenalin pun kamu kenal bukan ? Khairina namanya sih . Ya , itu namanya sih..

 Ini namanya Juju kok . Merahh gituuu >.< Senyum perlu ikhlas makcik Jujot :D

Haa nilah teman yang paling rapat dengan itew . AyuJah namanya . Haha LOL -,-

Hihi merepek je lebih aku ni en . Hm , what else to say , happy gila kott . Awak tahu tak masuk semalam dah tiga kalai kita pergi JJ berturut turut -,- Kenapalah dengan aku . Okay masa keluar yang dengan gadis gadis di atas tu , kitaorang pergi dua tempat . First JJ and second Kenanga Mall :) Tak rancang pun sebenranya . Last minutes lah senang cerita . Biasalah bosan hari hari minggu :)








 Hambikkk kau sampai ke malam >.< Ikutkan hati nak letak banyak lagi gambar gambar yang comei bin lotte tapi nanti penat pulak kau nak scrool ke bawah en . Hihihi padahal malas :D

Okayy epastu sabtu semalam kita pergi HUKM . Melawat mak kawan , Mimi . Ada cancer , tu yang pi melawat tuu :) Kitaorang sampai sana satu lebih and Mimi sampai tiga lebih lepastu barulah masuk wad mak dia . Bukannya taknak masuk wad mak dia , kitaorang kemain lagi tawaf satu hukm tu tak jugak jumpa jumpa , last last better tunggu Mimi . Mimi , aku doakan mak kau cepat sihat :) Jaga mama kau elok elok :)











Haaa itudiaaaa mood hitam putih naa semalam . Depa lah ni . Konon retro lettew -,- Sebenarnya lepas lawat mak mimi kitaorang stuck dekat dalam hukm , mana taknya hujan lebat gilaaa :D then pastu apalagi singgah JJ lerr :D Tak habis habis jj en . Haha :D 

Okayylah itu jee . Lepas lah rindu kau eh tatap gambar kitaorang ni . Hikhikhik*gelakgedik* Tataa Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...