Tuesday, February 7, 2012

Bila...

Hai Asalamualaikum . Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Salam Maulidur Rasul kepada semua umat Islam . Sallallah'ualamuhammad Sallallah'ualaiwassalam Sallallah'ualamuhammad Sallallah'ualaiwassalam :) Maaf kalau saya salah eja dalam tulisan rumi . Apa khabar ? Sihat ? Takecarenya aku ? Hihihi . Entry ni takde gambar , nantilah aku letak okay , internet tengah lembab sekarang :) Mungkin minggu ni aku mula tuisyen dekat tempat tuisyen baru . Awak....doakan Ayu berjaya dapat fokus dan mudah faham dalam kelas ya . Terima kasih ;)

Semalam pergi pwtc dengan akak . Akak sayang kita tuu . Oh , can't believe i say this . Hihihi . Kita pergi dua orang jee . Nak ajak kawan....Hm takde apa apa lah :) Ingatkan nak beli buku rujukan and latihan sikit tapi macam buang masa pulak oh sana hanya ada buku buku lain tiada buku rujukan or latihan yang aku nak tuu . Kenapa tak habak awal awal ? Dengan aku yang tahan senggugut ni kan , memang best sebenarnya -,- Aku sakit perut tapi aku tak bagitahu pun sesiapa . Biarlah aku tanggung sorang-2 . Kalau bagitahu pun apa yang boleh dibuatkan ? Sapu minyak panas ? Alhamdullillah , saya boleh buat sendiri . Oh , tapi takpelah jalan jalan sikit kan ? Lepastu makan at mcd . You know what , aku dengan akak ternampak Razif Bicara Hati . Aku tak kenal nama betul dia . so , itulah nama yang aku gelarkan :) Tinggi betul .

Kan dekat pwtc takde buku rujukan tuuu so aku dengan akak decide singgah leisuremall , duduk dalam popular tu jangan cerita berapa lama ya . Hihihi . Kita dah buat membercard popular >< Baru nak buat oh minah ni . Beli buku latihan sikit and akak beli one novel yang tebal nak patah tangan aku bawak . Okay tak baik menipu . Tebal siott ' 7 Hari Mencintaiku ' Aku adalah baca sikit semalam . Sampai bab tiga . Mana boleh layan novel sangat sekarang ni . Homework melambak cikgu yang disayangi kasi . Serious saya sayang cikgu-2 saya . Please believe me even diaorang kata "Haa sorry ? You love me ? " Hihi . Okaylah tuu je rasanya . No more or what . Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...