Wednesday, February 1, 2012

Mereka buat saya tersenyum :)

Kau ada di kala ku suka , di kala ku duka 
Setiap tangisan dan juga ketawa , 
kau ada di kala ku perlu setia menemaniku ,
genggam erat tanganku bila aku jatuh , 
kau lah yang selalu , selalu menemaniku 
mendengar kisah pahit manis hidupku ,
kau lah yang disitu setia menugguku
kaulah yang satu menjadi sa.ha.bat.ku :)


Hai intro kali ni dimulakan dengan bismillahhirahmannirrahim :) Maaf kalau saya eja salah . Okay sebenarnya intro kali ni dimulakan dengan lagu Najwa Latif- Sahabat . Aku memang suka lagu ni berbanding lagu lagu dia yang sebelum ni . Ops maaf para peminat Najwa . Hehe :D Bai de way , cepat jee masa berlalu kan ? Tup tup dah bulan februari . Hai februari please be nice to me ;) Hm , ini entry berbaur entry balas dendam tauuu u_u






Isi masa dengan perkara yang tak berapa berfaedah >.<



Sebenarnya post kali ni aku nak cerita tentang kemana aku pergi time cuti raya cina haritu . Haiiii cerita punyalah berkurun baru nak cerita . Bukan apa , aku takde masa . Homework punyalah bertimbun lepastu mood and idea pulak ketandusan . Harini pun sebenarnya ada homework , tapi aku curi sikit masa untuk menaip . Bukan senang aku nak ada mood menaip ni okayy :) 

Masa first raya cina haritu , pakcik sedara aku a.k.a pak andak buat majlis kesyukuran untuk rumah baru dia . So , lepaklah sampai petang dekat Bukit Beruntung tuuu . Jangan tak percaya yang aku tambah dua tiga kali nasi minyak tu . Hee , nasi minyak , macam orang kahwin pulak dah aih . Apaper memang sedap . Haha :) kalau tak , takde maknaya aku tambah kan .






Lepastuu malamnya , tak menyempat nyempat kitaorang pergi karaoke . Aku follow and nyanyi je , kakak and abang aku yang bayar . Diaorang berdua kan dah kerja . Saya ni masih bergelar pelajar . Kalau tunjuk i/c pun orang tengok kesian jee . Rasa nak bagi adik Ayu ni masuk free je . Hewheww . and then esokknya , ha berturut turutkan ? hehe . Kaki jalan memang cenggini . Satu family kitaorang dengan family adik ayah aku pergi jogging dekat Titiwangsa :) Best siotttttt ! Haha , biasalah kalau pergi ramai ramai memang seronok habis . Tapi , aku tak jogging pun , menunjukkan lagi aku ni malas nak jogging aku pakai selipar jee . Kisah apa pulak aku orang nak cakap apa weh . Heheh :)




Okayylah nak out dah ni , nak pergi pasar malam Rabu dengan kawan kawan . Tata Asalamualaikum :) Kirim salam dekat kawan sebelah ;)





Eh ada lagi pulakk kan ? Hehe . Okayyy ni betul betul tataa :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...