Thursday, January 5, 2012

Siapa saya sebenarnya

Hi Asalamualaikum :) Hari ni Jumaat then esok Sabtu and lusa Ahad pastu tulat Isnin . Aku rasa aku takpayah cakap pun kaurang tahu nama nama hari ni kan . Okayy , esok dah tak sekolah . Awal awal macam ni pun kokorikulum belum start lagi . Kalau dah start nanti aku lah paling bersemangat :D Hee , takde lah . Tahun ni kena aktif lebih kan ? Sijil aku dah lah tak banyak , berapa kerat jee -,- kesian kan .

Tengoklah , harini mata aku dah mula terkuyu kuyu tapi aku gagahkan jugak supaya bukak luas luas . Nasib baik harini tak banyak homework . Cikgu yang masuk pun just bagitahu buku apa yang nak diguna je . Harini jugak aku jalan kaki dengan kawan kawan aku , saja ambil udara segar . Kalau tak selalunya ayah yang hantar .


Gambar atas ni cover cun jee ni , Haha :D Btw , Harini aku nak tahu sikap aku yang sebenarnya dari kawan kawan rapat aku . Aku ni teruk ke , menjengkelkan ke , tergedik tak kena tempat ke , cakap menyembur nyembur ke and so on ke . Aku bagi diaorang sorang satu kertas dan tulis tentang aku . Kita kena tahu diri kita ni macam mana pada pandangan orang . Jadi , semuanya kebanyakan tulis aku jenis yang lambat siap , lambat berdandan . Hm..Memang aku akui pun , aku ni jenis siap lambat . Aku pun tak pasti kenapa . Nampaknya aku kena buat satu perubahan dalam diri aku yang jangan lambat lambat lagi . Jangan buat diaorang tertunggu tunggu . Aku akan simpan surat tuuu :) Then diaorang pulak kena sindrom tuu pegi suruh aku tulis pasal diaorang . Nak jugakkkk . Kita layan jelahh -,-' Tapi kena tulis dengan jujur dan semestinya jangan terasa . Benda betul kan , buat apa nak terasa malahan boleh motivate diri kau dan berubah sedikit demi sedikit . Tapi kan aku jumpa gambar ni :)

So , its up to youu :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...