Tuesday, January 3, 2012

Hiiii , new mood :)

Asalamualaikum , okayyy terang lagi bersuluh walpaper belakang ni dah berubah dan walaupun ia berwarna pink jangan ingat aku ni like gurly gurly okayy . takde maknanya -,- nun si header tu pun tiba tiba wujud , ahaks~ ni yang kita suka ni :D Btw , kakak sedara aku yang tolong edit blog aku yang tak seberapa ni :) Awak boleh singgah dekat blog dia . Cuba CLICK SINI :)


Dia memang rajin mengedit blog orang , mungkin sebab sekarang dia belum ada kelas lagi kott :) Dah besar dah , dah masuk semester kedua dah . Kakak sedara saya ni manis kan orangnya . Manis bagaikan maduuu . Habislah , kalau dia baca mesti dia kembang sedulang lepastu menangis sambil lap air mata guna shawl sebab terlalu terharu , haha :D

Okayy sudah sudah , letak gambar tak boleh lebih lebih nanti ada pulak yang gigit jari tengok :D Btw thanks Kakyong bagi blog ayyu ni nafas baru :) Barulah sedap sikit mata memandang even pink kan ? haha >.<

Eh harini firstday aku sekolah lerr , well ada perhimpunan then pengetua baru dan yang tak tahannya 5 PA 2 nama kelas yang sepatutnya ditukar kepada 5 Gigih -,-' apa kejadahnya semua ni ? Cikgu ingat kitaorang ni form one two three lagi ke ? Okayy biar jelah janji kita datang sekolah , duduk dalam kelas dan belajar macam biasa . Harini baru dapat buku teks dan bawak semua angkut balik rumah :) Okayy tata Asalamualikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...