Tuesday, January 10, 2012

blabla~

Hi Asalamualaikum mungkin entry kali ni pendek jee kott sebab mata aku dah berat dah ni rasa nak tertutup pun ada . Alhamdullillah homework dah siap , tinggal berapa kerat jee lagi :) Penatnya menyiapkan homework . Aku nak cuba berubah , taknak bertangguh siapkan kerja sekolah . InsyaAllah boleh . Ya , mungkin boleh .



Sebenarnya nak cerita pasal harini , Ya Allah memang harini rushing gila . Erk sebenarnya semalam pun rushing jugakk . Hehe ;3 Harini balik dahlah lambat ada kelas tambahan lah apa jadah semua lepastu singgah rumah kawan , Naja . Ya Allah jeyyless gila sebab dia pandai main piano . Aku tekan tekan macam tu keluar bunyi tah apa apa . Sekali dia main , keluar lagu talking to the moon lah jar of heart lah . Dah rasa macam nak beli piano pulak . Alaa tak kisah lah piano yang cinonet cinonet tu punn bolehh . Haha :D Okayy lepastu balik rumah jalan kaki nasib baiklah separuh jalan terjumpa makcu . Yeah , Allah permudahkan urusan aku :)

Camera lama ayah Pah , comel jee even takde batery ke kodak . Aku peduli apa :D

Okay pendekkan cerita , aku pergi bank nak keluarkan biasiswa . Kesian aku , ic aku rosak terpaksa lah guna surat beranak . Lahai lahai -,- Btw semalam pi merempit dengan minah minah gedik tuu , tuu yang sampai ke mcd tu ha :D Okayylah mengantuk ni nak tidur esok nak sekolah lagi .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...