Saturday, January 14, 2012

No title please

Ehem ehem *betulkan suara :) Hi Asalamualaikum . Sila jawab salam saya >.< Anybody at home ? Err awak tengah buat apa tuuu ? Sila jawab pertanyaan saya ! Saya tengah garu tengkuk ni . Hehe lol -,- Okay merapu jee . Title saya takde idea nak letak apa . Hm bai de way harini pagi pagi dah bangun sebab nak gerak sekolah . Aku dengan Syina terpaksa pergi sekolah . Let's me repeat terpaksa pergi sekolah . Eh tak baiknya . Takdelah aku tak terpaksa pun pergi sekolah pagi tadi , saja jee gegurau dengan kau .



Apahal pergi sekolah ? Ni malas nak cerita ni . Okayy aku rajin sebenarnya nak cerita . Hm , tadi gotong royong bersih bersihkan pusat sumber tuu . Apa yang patutlah . Kami senior okayy , kami tunjuk tunjuk jee suruh buat itu ini pada depa *adik adik form one form two yang comel comel tu . Then depa pun menurut je >.< Hamboi ! jangan nak berkerut kerut dahi eh , kami takde lah sekejam tuu . Sama sama saling bantu membantu okayy . Ha , kan dah keluar ayat bahasa melayu tinggi aku . Marah ni marah ni . Haha n_n



Lepastuu masa dekat Liksoon *ala ala kedai buku paling famous sekitar ampang . Ibu call ajak pergi Mydin . Aku ajaklah Syina sekali , lagipun kesian kott dekat makcik sorang ni , tak pernah pergi Mydin . Masa dah sampai Mydin tuu jalan punya jalan then terjumpa satu baju yang menarik perhatian . Tak lain dan tak bukan sehelai t-shirt yang boleh dipakai kemana mana jee ;) Kitaorang memang suka beli baju sama . Habit ke namanya tuu ? Takk , citarasa sama mungkin . Ya , mungkin lah kott .Kau tahu tengah syiok syiok jalan , tiba tiba "Ayuuuu , I cannot survive my life without you " Haa ? selekehnya Syina ni . Padahal dia nak cakap Ayuuu I dah tired bila kita nak balikkkkk . Hahaha :D Forevermerapu -,-

 Keliru ni tak tahu beli yang mana satuuuuuuuuu . Yang mana eh yang itu eh yang ini eh ? Arggh stress Haha . Dua dua taknak mengalah nak warna kelabu tuu . Last last bila aku timbang tara tolak tambah bahagi aku pun pilih coklat :) Baik kan aku , mengalah dengan makcik ni . Apaper hal , aku tak menyesal pun ambil warna coklat tuu , aku suka , balik balik terus try then lompat lompat sebab suka ;) Kitaorang main jugak baju Mydin ni bukan macam kau chossy main baju Pavi dengan Sg.Wang je . Puih :P hahaha .

 Yeah that's mine kata Syinaa . Yeah that's mine kata Ayu pulaa :D Okayyy tu je Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...