Saturday, January 21, 2012

Merah Cinta Epal

 
Hai and Asalamualaikum :) *tangan lambai lambai* gambar atas ni dah macam cover album pulak dah . hihihi >< Hm , dah lama Ayu tak hapdate blog kesayangan Ayu ni kan ? Okayy macam lah ada orang hairan -,- . Btw , aku ketandusan idea selama ni . Selama lah sangat kan . Hm ,Taktahu nak cerita pasal apa sampai title pun letak tajuk novel yang aku beli semalam  Hihihi . Well harini , dengan riang lagi girang . Nampak sangat gembiranya kan  . Aku kena choosy sikit , aku ada dua cerita sebenarnya . One pasal jamuan kelas yang best pasal kitaorang bakar bbq :) Second pasal semalam keluar cuci mata sakit kaki dengan akak and sepupu sepupu aku :)



Tapi aku cerita pasal semalam dulu okayy . Sebabnya gambar masa jamuan kelas tuu aku ada satu je . Lepastu gambar aku tersengih macam kerang busuk . Malu ah nak letak . Hahaha :D Okay , semlam pergi ts jee . Banyak jugak diaorang shopping lebih lebih kakyong >< Aku just jalan and beli pun akak yang belanja . Untung bukan . Hewhew ;)




Jalan kemain lagi tauu . Gambar pun kemain banyak lagi beratur tunggu upload . Balik malam buta , pukul sebelas baru jumpa rumah :D Tapi jangan risau , orang tua saya ada di sisi ;) Mana taknya lepas balik ts tu pergi pulak leisuremall . Pergi sana semata mata pergi Popular je . Tengok tengok buku dan saya beli satu novel *tak sedar sedar nak beli buku SPM then lagipun kakyong nak habiskan kupon yang kerajaan bagi tuu .


Haa okayylah cukup cukuplah tuuu kan . Lebihlebih pulak dah ni :) Okay kita jumpa lagi next entry pasal jamuan okayy . Ayu nak kumpul gambar dulu . Tata Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...