Thursday, December 8, 2011

OmbakRindu :')

 *sebelum baca pergi teguk airmasak banyak banyak dulu*
Asalamualaikum :) Hm semalam aku tak kerja tau . Siapa yang baca entry sebelum ni tahu lah kenapa . Kan aku kata Rabu nak keluar dengan kawan kawan :) Best tauuu . Diorang semua gigit jari tengok saya . Hee takdelah joking jee . Kitaorang tengok cerita OmbakRindu . Ada orang kata takbest#especially lelaki dan ada yang kata best . Bagi aku OmbakRindu versi filem ni boleh dibanggakan juga sebab Maya Karin jadi Izzah memang jadi . Sumpah jadi ! Aaron pulak takpayah cakaplah . Siapa yang dah tengok tu tahulah kan betapa romantiknya dia bila cinta pada Izzah mula berputik . Ceh ayat aku >.<  Tapi Lisa lakonan dia macam kureng menjadi sikit lah . Takpayah lah aku cakap macam mana . Kau tengok dan nilailah sendiri okayy . Tak payah nak terpengaruh dengan orang . Be yourself sayang , jangan mudah terpengaruh sangat :) Sorry Kak Lisa apaper akak dah buat yang terbaik :)


Tapi aku tak kisah lah pandangan orang terhadap cerita ni , sebab masing masing ada hak sendiri untuk menilai kan ? Kalau tak best jangan tengok dan takpayah lah susah susah jadikan OmbakRindu pecah panggung :) Dah pecah panggung dah pun weh , bangga siott :D



Tengoklah belakang saya tuu siapaaaa . Ayu patung kertas je okayy ! hewhew . baru nak berangan sikit . Kaurang tahu tak , sepatutnya ada sembilan orang tau termasuk sepupu Syina (Aimi) tapi dia taknak join kitaorang .Kitaorang lima orang then Pika Alia bawak kawan dia dengan ehem ehem dia . Tinggal lah lapan orang jee . Jadi tiket lagi satu tu kosong macam tu jelah . Dalam wakyang sebelah aku kosong je , nasib belah kanan ada Syifaa :) Bukan aku tak cuba tanya orang dekat situ siapa yang nak beli tapi sorang pun takmau . Aku buat muka innocent je tanya siapa siapa yang aku rasa aku nak tanyaa . hee :D Aku tanya nak tengok cerita apa ? then kebanyakannya jawab 'OmbakRindu' . Bila aku kata ada satu tiket ni ha . Diorang dok fikir then bincang dengan kawan pastu takmau . Eh , aku takkisah diorang nak ke taknak . Cuma kasihan lah Syina terpaksa tanggung kos tu kan . Nak buat macam mana kan dah orang taknak .




Balik awal lah jugak sebelum Maghrib dah sampai rumah . Time balik tu Syina naik monorel sebab nak balik rumah Maklong dia . Taksempat kita nak hug hug kan Syina ? hee :P . Kitaorang ni naik bas , yang kelakarnya aku ni berlari lari kejar bas . Syifa dengan Pah boleh selamba badak je kat belakang jalan lemah longlai . Nasib sempat weh . Habis keluar peluh jantan aku . Mengerbang ngerbang tudung aku ! Dah jadi serupa apa aku pun tak tahu lah . Oh lupa Pika Alia dengan tiga orang lain tu pergi Sg. Wang tah buat apa tah . Makan katanya . Soleyy belanja dia tauu . Untunglerr . Jeyless kita yang takde siapa siapa ni ha T.T



Kita nampak banyak baju lawa lawa tapi taksempat lah nak beli ke apa sebab Pah kena balik awal pastu macam tergesa gesa je better balik terus kan ? Kita beli pashmina je . Murah noks ! hanya rm9 . Kain dia notbad :) Oh Syifa dia nampak HM dia dekat kenny terus tak boleh lupa . Parah kan ? Asyik nak ceritaa je pulak tuu . Excited letteww :D Eh kan aku pakai pashmina macam tukan ? Ada orang kata Najwa latif lah Yuna lah . Tu pun Syifa yang dengar . Eh jap kenapa aku highlight nama depa . Hee :P Aku gelak gelak jelah . Apaper tah , pakai macam tu je Najwa dengan Yuna je lah ? Hm , Ayu is Ayu okay :) Lepastu baju aku ni bahagian bahu dia asyik nak jatuh je kerjanya . Syifa pulak jadi tukang selitkan . Haha , Okay aku promise lepasni kalau pakai baju ni aku pin siap siap . Takpayahlah nak susahkan Syifa yang sangt rimas dengan baju aku yang suka jatuh tu kan . Dia tak suka tengok aku seksi sikit , haha . Ada inner okayy !

Okaylah mesti taklarat baca kan ? Panjang bebenouu . Kalau kau baca sampai habis . Gilalahh ! Nah flyingkiss <3 Kau boleh dapat mandat dirajaa . Syifaa , aku pun dah naik suka lagu Ombakrindu tu weh . Syahduuw shiot :D Okay pergi minum mesti dahaga :B tata !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...