Saturday, December 10, 2011

Malam gerhana bulan :)

Hi , sekarang memang dah malam . Malam ni bulan gerhana kan . Cantikk kan ? Aku berkesempatan tengok pukul sebelas lebih tadi . Caca dengan family dia pun siap turun bawah dengan camera dslr tangkap gambar . Hm , Malam ni jugaklah tiba tiba rasa rindu dengan kawan kawan datang . Bodohlah ! kan baru je jumpa haritu ? Kenapa dengan aku ni ? Aku taktahu , sekarang ni sungguh aku tengah bosan :/ . Mana diaorang semua hilang ? Entah aku taktahu . Aku ni dahlah jenis malas nak topup kejadah . Yang paling rajin buat aku topup pun kalau ada hal yang penting . Aku lebih suka buat 'Hi , please call me back' . Kadang kadang tu takde bende pun , aku saja suka suka .

Okay masuk topic lain pulak , harini aku tak henti henti nyanyi lagu OmbakRindu tu . Apahal tah , aku pun taktahu , even aku tak hafal mana , aku just hafal intro dia je . Aku tetap nyanyi . Eh sukahati aku lah . hee :D Jom kita nyanyi sama sama . Lantaklah piching lari ke apa , hiuww~

" Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu 
Hidup tanpa dia di sisi ku "


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...