Sunday, December 4, 2011

Kami pun pergi juga :)

Auww cak auwww cak ! Stop it ayu . Okay , Asalamualaikum :) Korang pergi mana harini ? tak jejalan manamana ke . Kenduri kahwin jee ? Okaylah tuu . dapat makan free kan ? hee :D . Apa aku cuba merepek-kan ni ? Okay kita lurus terus ke titik okay . Tadi keluar pergi Jomheboh . Tapi sayanglah , tak ramai pun retis retis . Tapi takpelah aku happy je dapat keluar dengan kawankawan aku .


Kita spent time samasama again eh Rabu ni . Plueshh ? Okay thankyouuu iloveyouuu . Tapi kan ramai jugak yang takpasti lagi dapat pergi ke tak . Hm , cuti cuti sekolah ni nak ajak jalan pun ramai yang ada hal . Aku bukan apa , saja lah nak keluar dengan korang semuaa . Aku rindu korang tauu . Korang tak rindu aku lettew . Nampak macam aku jee yang beria ria nak keluar , padahal dulu bincang sama sama kemain lagi semua excited . Kemain lagi nak tengok Ombak Rindu segala . Whatever happen aku tetap nak keluar dengan kaurang then tengok cerita yang kita nanti nanti kan tu.



Woahh , harini aku keluar pakai tiket free je oh . Untung bukan ? Kasi je tiket tuu then dapat lah coin plastik tuu . LRT sekarang dah maju pakai coin jee . Tak main ah tiket tiket segalaaa .Tapi tadi nak tebus tiket tu bukan main ramai lagi mahluk Allah nak beli tiket berhimpit himpit . Ada yang mengeluh kata menyesal datang lah apa semua . Apa apa tah . Macam kau sorang je nak pergi Jomheboh tu pulak . Klaau kau taknak himpit himpit , peluh peluh , panas panas macam tuu kau duduk rumah diam diam . Kau pandang dinding , dinding pandang kau . Cun apa ? #ayat AmiraAdi aku songlap . haha :D




By the way aku tak rasa pun aku menyesal pergi sana ke apa . Sebabnya sikologi aku tak pulak fikir ni susah ni payah ni merimaskan . Aku buat wilekk je auww *ayatwempit . Dan yang pentingnyaa kitaorang gelak gelak jalan takde gopoh gopoh tu pasal yang takde tertekan ke apa macam orang lain okayy . So make your life be better as you need . Cehwah aku speaking siott . Seriously tu ayat aku sendiri okay :>


Buiibuii wait my new entry okay :) Asalamualaikumm  ,


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...