Saturday, November 19, 2011

Tutt tutt :)

Asalamualaikum kom apa kom bet bet apa betman man apa man tol tol apa tolak . okay , aku tahulah kau hafal , kau sambung jee lah , haha :D joke joke . Hi , awak buat apa tu wak ? Ya Allah bosannya harini , saya duduk rumah je . Arghh , actly tak tahu nak start macam mana ni btw harini adik saya sunat lah ! wehlaweh sunat :P Jangan tanya saya samada saya dah sunat ke belum okay . Ohoho sorry lah , gurauan agak melampau , hikhok :D

Hm , apalagi nak taip ? Semalam aku tidur agak lambat , Ah tak penting pun lah Ayu . Oh , harini aku ingat nak pergi keluar sekejap lah . Nak beli something untuk someone . Kau ni , suka fikir lain , perempuan okay , pe rem pu an ! Ada lah kawan kita yang comel comel tu , alah yang gitu gitu tuu *kalau dia baca mesti dia kembang sedulang , haha :D

Tapi kan , aku tak tahu lah nak bagi apa ? apa yang sesuai untuk dia ? apa ya apa ya ? Tengoklah nanti apa yang cantik maybe t-shirt ke tudung ke or jam ke . Ah tak tahulah , tepu jadi otak kalau nak fikir apa yang nak dikasi dekat dia . Dia ajak aku pergi mcd lah esok , tapi esok aku kerja lah . Mungkin lepas kerja baru aku gerak mcd kot . Tapi kena jugak jumpa dia , sebab esok birthday dia >.<
Harini abang saya kahwin . Alahai Zahiril Adzim tu lah . Tapi saya tak boleh turut serta sebab takde pengangkutan , hee . Perasan kan , Elelelel , awak jeles tuuuu . hee n_n

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...