Friday, November 18, 2011

Hari #1

Asalamualaikum , nak cerita ni , tapi taktahu nak mula dari mana . Aku bangun awal pagi tadi . Aku breakfirst roti cicah milo pagi tadi . Aku erk aku mula kerja pagi tadi . Macam macam aku buat pagi tadi . Aku packing segala teh dalam kotak pagi tadi . Aku buat tu tadi . Aku buat ni tadi . Okay Ayu kau dah boleh stop dah dengan word tadi kau tu . annoying sungguh kan -,-

Macam aku cakap sebelum ni , aku nak sangat kerja . Ya , nak sesangat . Nak sangat kan ? Pagi tadi isi borang segala terus kerja . Kerja area rumah aku ni jee . Tak sampai sepuluh minit dah sampai . Act , dia kilang teh . memang segala benda aku dengan Fiza buat tadi . dari packing barang sampai lah ke masukkan barang dalam kotak segala . Senang cerita , semua kerja kitorang boleh buat . Tapi , takdelah rasa sebal ke apa . Sebab aku fikir ni untuk isi masa aku yang tak berapa nak lapang ni . Ya Allah , penatnya . Okay , buat semua kerja tu duduk je lah . Tapi tangan ni lah lenguh sikit tapi erk tapi bila sampai rumah takde pun letih . hairan bukan . Alahai , baru first day . Kerja dekat situ takde sape pun yang berat tulang semua kerjasama . Lagi pun sikit je , enam orang je . I loike :) Aku tak kisah kerja apa pun asalkan halal :D sambil sambil buat kerja dengar radio tapi asyik ulang lagu Jamal Abdillah feat dengan sape tah . Sampai aku terikut ikut nak nyanyi lagu tu je lah pulak kerjanya >.<

#Money is not everything but everything is money :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...