Monday, November 21, 2011

Syifa dah tua :D

Hi , eh followers saya bertambahlah . terimakasih awak , sayang awak !
Okay entry kali ni khas buat Nursyifa Nadhira Bt Ramli . tengok saya akan sentiasa ingat kesemua nama rakan saya :) angkat kening macam ziana zain sikit . heuw heuw . Harini 21 November , bermakna usia kau dah menginjak ke angka 16 . Aku tak berapa pasti sama ada Syifa sambut dengan family dia ke tak . Btw , kitaorang tak dapat sambut harini sebab Syifa dekat Bangi . Biasalah cuti sekolah ni kan ? Kan Syifa kan . Aku tahu kau baca ni . Happy Birthday tauu , mungkin esokk pun kita tak dapat jumpa sebab aku kerja . Sorry weh :) Tapi aku ada something untuk kau . You watchout tomorrow ! mana boleh bagitahu , apaperpun harap kau sukalah .


Syifa oh Syifa thanks sebab sudi kawan dengan aku . Aku yang pendiam tahap guni ni . Actly , kitaorang dah kenal lama dah cuma mula rapat tahun ni . Kau memang suka gelak kan . Gelak dah lah macam apa oh . Aku kalau gelak bukan sebab lawak ke apa kadang kadang tu sebab dengar kau gelak . hehe . Tengok tu tengah gelak kan ? haha :D Untunglah notifications banyak :3 Pastu untunglah comel kan ? Sebab tu ramai peminat . Elelelele suka lettuww . Sorry cilok gambar kau dari fesbuk . Terang tang tang kan ? Haha . Okay tadi awak call saya , hee . Sama sama sayang Syifa jugaa :P peace sikit

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...