Friday, November 11, 2011

Takde title*

Hari ni tarikh cantik gila kan kan kan kan . Hari ni erk hari ni takde apa pun yang seronok . Just pergi Mcd meeting dengan Syina Juju Irfan Azwar Amzee Helmi dan beberapa orang yang aku tak kenal . Meeting pasal reunion budak kelas lain api aku yang tetiba selit . eh harap maklum aku tetamu jemputan untuk reunion tu . hihi

Tapi aku tak cakap pun kat ibu aku pegi Mcd , aku tipu weh aku cakap pergi rumah Syina . jahat kan . hihi . sekali sekala . kalau ibu tahu lah pasal benda ni mati lah aku kejap lagi . Ahad ni , aku dengan geng perempuan yang ramai ramai tu nak pergi mandi sungai , tapi aku tak sure lah kat mana . Even diaorang dah banyak kali bagitahu tempat tu aku tetap tak masuk kan kat dalam mindset aku . hee :D Ayah oh ayah , ayah ganteng bangat malam ini please izinkan ayuuuuuu *buatmuka

Aku kena masak bihun untuk dua dua benda ni ? bihun tu ? lahai lemah aku , sorry to say lah tolong ibu masak bihun boleh . hee . Tak sabar nak pergi mandi sungai . yeke tak sabar ? biasaa jee . Aku takut tak sempat bangun pagi je . Sebab nak geraknya pepagi ahad yang hening tu . hush . Sebenarnya sebenarnya kan takde point pun buat entryh nih . Saja nak cakap tarikh hari ni cantik semua angka sebelas tapi dah meleret leret macam apa tah kan . heee , Kay tata Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...