Thursday, November 10, 2011

cuba untuk senyum

' Hancur hatiku , mengenang dikau menjadi keping keping setelah kau pergi  '

'Engkau tetap pergi , pergi meninggalkanku sendiri '
'Kau yang teristimewa , segala yang ku inginkan ada padamu oh kasih '

'Jauh terpisah , hikayat indah kini hanya tinggal sejarah '

'Apalah artinya hidup tanpa kekasihku percuma bila aku disini sendiri '


' patah seribu hatiku bila mengenangkan segala yang kita bina bersama haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi '

Sejak dua menjak ni , aku asyik layan lagu lagu sedih je . Tolong jangan gelakkan aku . Dan jangan tanya aku kenapa . Aku tak boleh lupakan Andak , sampai bila bila . Eventhough nanti ayah bawak balik kucing baru ke , aku akan letak nama yang lain . Bukan Andak sebab Andak tetap Andak . 

Okay , aku kena buka buku baru ? mungkin ya . tak kan selama lamanya aku nak meratap . Takpelah , kalau aku meratap pun aku tak menyusahkan sesiapa . Ya , aku seorang yang lemah tu aku akui .

 lalala~

Tukar topic , hari ni datang sekolah macam biasa dan macam yang kaurang tahulah , datang sekolah bukan buat apa apa pun . Semua buat buat pandai je . Aku dah dapat setengah paper final exam , dah dua failed . kecewa dengan result aku :( Tadi puan hamsah suruh tolong cop dengan tulis nombor apa tah untuk kerusi meja budak budak SPM . Ewah Ayu , budak budak ? salah kosa kata kau tu . Yelah , kerusi meja kakak kakak dengan abang abang kita yang ambil SPM minggu depan :) Goodluck . Aku tak ready lagii :/

Aku nabila syina dengan syifa bersungguh sungguh cop segala bagai . weh , kat dalam dewan tu ada seratus kerusi dengan meja okay . kau fikirlah sendiri . tapi tak penat pun . kitorang siap tangkap gambar lagi . hahaha :D takpe kan kitaorang rasmikan dulu tempat SPM tu ? hee Asalamualaikum :)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...