Sunday, November 13, 2011

Enjoy habis :D

Asalamualaikum :) jawab salam aku ni , hehe . Andak dah balik*iklan~ macam yang aku cakap dalam entry sebelum ni , kan aku dengan kawan kawan perempuan aku yang ramai tu hari ni pergi mandi sungai . Tapi , ada beberapa orang yang tak jadi pergi . Syifa pun mula mula tak jadi pegi adalah sebabnya . Aku cerita pun korang malas nak baca kan . Nasib baik jadi :) Wah , seronoknya aku bila sampai situ mengalahkan sesiapa pun . Yeah , seronok gilaa . Memang aku have fun and enjoy tahap calsium lah . haha :D Okay , serious aku cakap kitaorang paling riuh dekat situ . Remaja nak membesar memang macam tulah gayanya . Tapi janganlah pandang serong , kitaorang hanya bersuka ria . Sebab seronoknya tak terkata dengan lidah :P
 
Nilah homestay kitaorang , homestaylah sangat kan ? haha :D

Pagi pagi lagi aku dah bangun menghadap bahan bahan nak masak bihun . Yelah , walaupun ibu yang masak , bahan bahan dia tuu , aku lah yang dipertanggungjawabkan untuk sediakan . siapa lagi . takkan nak serah bulat bulat dekat ibu suruh buat semua kan ? berhati perutlah sikit :D

Sampai sana , bukan main semangat lagi kitorang , memang happy semacamlah . seriously , mungkin sebab aku dah lama tak mandi sungai kott :) dan mungkin juga sebab ni first time aku mandi sungai dengan kawan kawan je without family .Tapi kan , kesian dekat Syina , telefon dengan camera dia hang sebab jatuh dalam air :( harap harap dapatlah baik balik eh tanpa perlukan modal yang banyak .Okaylah , gambar ni je mampu upload , nak tunggu gambar dari camera depa masing masing lambat :)



Bajet cun kena lebih :P *statement agak sakai





Tata , kami udeh mahu pulang :) Gambar Nazira dengan Mimi takde pun kan ? Yolah , korang nak guna camera je , mana main telefon Sony kan , haha :D Oh , sebelum aku lupa aku nak ucap terimakasih kepada Allah sebab makblkan doa aku :') korang tahu tak ? Andak dah balik . Kalau nak cerita panjang , kita IM kat fesbuk je lah eh ? hee :D Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...