Tuesday, November 22, 2011

Sorry agak lewat :S

Yayy yay Malaysia menang ! Ya Allah happy sangat :D satu rumah ni menjerit bila goallll termasuklah aku sampai rasa macam sakit tekak pulaa . Tapi takpe Malaysia punya pasal wa sanggup , ececeh . Okay tak tahu nak cakap apa lagi , dekat facebook memang status penuh cakap pasal bola semalam jee . kalau boleh semua tu aku like :) Bangga gilaa dengan KFC aku tuu , heuw heuw :D Nanti aku letak gambar buah jantung hati intan payung aku tuu tauu *tolonglah ayu ~ Goodluck Malaysia for tomorrow . Malaysia lawan Syria kottt :D Wa janji wa tengok , hikhik . 


Nazmi Faiz , awak postpone SPM tahun depan ek ? yeke ? Tapi takpee , awak hebat sungguh lah tu sampai boleh postpone SPM bagai eh . Untunglerr , muda muda dah main untuk sukan sea , gilaalah , mesti ramai kawan kawan kau jeyles tapi tumpang bangga dengan kau kan ? Rezeki kauu , btw teruskan usahaa :) Ayu , cara kau buat entry ni macam Nazmi tu baca je pulak doh , buat lawak lah kau -,- lepastu sekejap awak , sekejap kau sukati aku jee , hee~


Apaper pun ramai yang tak berapa puas hati dengan Fakri , janganlah macam tuuuu . tak mau tak mauuu . Kalau Fakri takde , takde maknanya Malaysia dapat ke Final tau . So, fikir fikirkan lah . Okay tata :)

Hero Malaysiaaaa . We love youu . 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...