Monday, November 14, 2011

The reunion BBQ

Hai awak ! seronok tau harini , awak dah makan ? Ayu dah , kenyang gilaa ni ha . mana taknya , kan aku baru balik dari reunion :D makan je tak henti henti . Macam macam makanan masuk ni , apa nak sebut jee . Buat kat rumah Irfan , memang riuh habis . Tapi mak dia memang sporting lah :D Dah lah Syina bawak dslr papa dia , memang syiok habis lah . tak tahulah berapa semua total gambar , semua batak dengan camera . hahaha . tak kira boys ke girl semuanya batak . hahaha :P

Aku bawak agar agar je tadi , ayam BBQ ada lah tolong sikit sikit , hehe . tu kerja lelaki lah . tapi apa salah aku tolong sikit kan ? bagi chance diorang rehat kejap kan ? kan kan kan . hee . Tadi balik lambat sikit dah maghrib baru sampai rumah , ayah mula mula tu call marah lah jugak . ish tak sporting etul lah -,- , tapi nasib baik bila sampai rumah ayah tak marah pun . Alhamdulillah berkat baca bismillah banyak banyak ;P dan tektik aku bawak syina datang rumah dulu sebelum hantar dia balik . Oh lupa pulak , motor aku rosak , so naik moto Syina . Syina tu mana berani nak balik sorang sorang kalau dia hantar aku dulu . Faham ? tak faham sudah , bla ah . hehe joke joke :)

Okay tengok gambar jee lah eh , banyak gilaaaa weh ! tapi malas lah nak upload ni jee lah pun yang rajin , hikhik :D lagipun internet tengah nazak ,



Okay that's all , tata Asalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...