Saturday, October 8, 2011

Langgar Pantang :P

Okay okay , aku tahuu sekarang ni aku dah langgar pantang bukan ? Tapi aku janji kejap 
jee . reilaks derr , watpiss sikit . hee . Mesti korang garu-2 kepala tengok blog aku yang berubah secara mendadak doubletripplemouble bla bla bla kan . Weh , jangan main gila walpaper blog ni skrg bunga-2 derr . dah takde dah polka-2 dot tu :(  Yolah , nanti aku tukar lah bunga yang halus-2 sikit okay . hakhak .Haa , tak payah nak terkejut sangat lah . hee . Kalau boleh nak susun love banyak-2 untuk si gadismanis . Perhatian ! kasii gendang kompang kuat-2 sikit weh kepada ,


SI HITAM MANIS
 #tuu tuuu yang pakai shawl cokelat tu haa .
Apa kata yang mampu diungkapkan tatkala blogku berubah fenomena pada bulan Oktober ? heuwheuw . Act , tak tahu angin apa yang tiup kat kak yong tuu hari ni , bukan main lajuu je dia scrool lappy dia bagi memuaskan hati aku . hikhik .sekarang ni pun tengah bergayut dengan bf tercinta . Okay takde kena mengena =,= . Aku ni kan memilih sikit , dia sabar jee dengan akuu . lalala~

#Hari ni pi cinema tengok AL HIJAB . takmau cerita scary plus suspens :) 
Tataa , Ya Allah , berilah aku mempunyai ingatan yang kuat utk mengingati setiap apa yang aku pelajari . ameen :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...