Thursday, October 6, 2011

Godtata :D

Takmauu nangis nangis tauu , haha . tiba-2 jee kan . Aku serious nak focus masa study because next week ada Final exam , huh baru sedar nak belajar ? jangan lah cakap macam tuuuu . iteww cuma nak tinggkatkan prestasi itewww jeww . jadi , aku buat keputusan tak akan on facebook selagi tak habis exam , tapi time cuti deepavali tuu aku tak janji la even lepas deepavali tinggal lagi berapa paper je . InsyaAllah time tuu aku online kot . Mesti belambak lambak notifications kan ? #perasan 
 Ya Allah , boleh ke aku tahan ? Entahlah , aku kena bisik dekat hati , alah kalau tak online tak mati lah weh . heee . aku kena cekal ! hik hok . Jadi blog pun sama . aku terpaksa tak taip entry , ni untuk kebaikan aku jugak kan . Tak guna jugak fb aku tak on , tibe-2 blog aku bukak , macam pariapa jee . sama jee , menghadap lappy jugak namanya tuu .Korang doakan aku tauu . Aku tak mintak lebih , lulus pun jadilah . kan Pah kan Pah ? huuu . aku tak nak gagal . lagi-2 math . Bila lagi aku nak tunjuk aku pun boleh berjaya kan ? aku rasa time ni lah . Aku nak ibu ayah aku bangga dgn akuu . Doakan aku okay . Jangan lah risau , aku jugak doakan kau . Nak berjaya sama-2 kan . 
Tadi baru balik dari Taman Mawar pun bukan belajaa sangat . kata jee studygroup , puiiihh ! nyanyi , bual-2 jee banyak dgn syina and syifa tuu . cuma Pah lah . dia rajin sikit hari ni , hihi 
See you next time , ni jee lah entry sebelum cuti Deepavali . Salam sayang . Hope me success . nah Flying kiss <3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...