Saturday, October 22, 2011

Har har har :)

Hihihi Asalamualaikum 


adakah kau anggap aku tengah memungkiri janji sekarang ni ? aku pun tak berapa pasti . yang pastinya hari ni dah termasuk cuti-2 deepavali , even deepavali lambat lagi . tapi jangan salah tafsir pulak . belum masanya lagi untuk huha huha . next week tinggal dua je lagi paper penting , lepas tuuuuuu . kita enjoy ! #gaya puteri  :P

Nak cerita dari mana ya ? Kay , saya start dari first day Final exam , tariknafas berkali-kali jugak lah . even bm . awak jangan pandang remeh pasal bm tuuu okay . tolonglah jangan pandang remeh . aku tak tahu macam mana aku boleh tertinggal penselbox kat rumah . aku pun hairan . mungkin korang fikir aku macam ambil ringan je benda ni , serious aku tak sedar weh . sampai-2 sekolah masa tengah kobek-2 beg keluar kan segala buku kononnya nak cari penselbox , tapi takde . ha ha ha . kelakarnya first day aku boleh tertinggal benda asas macam tu . nasib baiklah Naja dgn Syina kasi pinjam pen segala . kalau takde , aku pun tak tahu lah gaya mana aku nak jawab exam .

 Sekarang ni nak menghadap cuti deepavali yang panjang . kau jangan nak buat muka , seminggu tu pun kira panjang lah . Aku bukan boleh cuti-2 panjang macam ni , rasa malas tu naik sampai kepala kalau ada niat nak baca buku . lain lah kalau novel . oh , cakap pasal novel sekarang aku tengah nak khatamkan novel hlovate 'Rooftop Rant ' hee

Okay , ayah dah jerit-2 nama aku nak suruh urut , wa chaw duluu :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...