Sunday, October 23, 2011

Hari minggu is mean Ahad


Hip Hip hooreyy #tiba-2 . okay , hari ni memang bosan . tambah-2 lagi hari ni hari ahad kan . memang bosan . bosan dan bosan , sungguh bosan . kemain lagi aku . Bila dah bosan aku pun mulalah nak ajak orang berjalan , nasib baiklah akak rajin nak bawak even dia ada mengeluh sikit . kisah pulak wa ? hee .

Sampai tesco ampang cari benda yg patut kejap , patah balik carikan ibu bakul segala . sebagai upah , meh kasi saya sepuluh ringgit , hikhik . better aku pegi popular kan . cari novel ke apa . hee . sepanjang ibu , makchu dgn akak dalam tesco , sepanjang tuu lah aku dalam popular :)



Okay , aku tertarik dengan buku ni , harga pun berpatutan*sesuai sgt lah dengan aku yang kedekut nk keluarkan duit ni kan  . hikhik . dan lagi pun penulis dia aku dah biasa baca . aku rasa tak rugi pun kalau aku beli . apa dia ? nak pinjam . boleyy jee tapi tunggu lah aku habis baca :P



 Nadia atas dan nadia dibawah tuu . kesian sama dia . aku buli dia hari ni , nak tangkap gamba jee aku bagi phone kat dia #padanmuka . bila lagi nak buli kan ? ini lah peluangnya . bukan senang nak buli awak tuu . kuikui :D



Tengoklah pashmina aku tuu . takut sebenarnya nak pakai macam ni , tapi aku kentalkan hati . biarlah orang nak cakap apa . janji aku selesa :) apaper hal thanks kat akak IMASAHAJA . aku follow cara dia lah ni . nasib jadi kak ima oi #kau cakap macam dia baca je ayuu . 

I want to say TATA :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...