Saturday, October 1, 2011

Pesta Tanglong

Nak kata baru balik tak lah jugak , mandi semua apa . bukak facebook komen sana komen sini lepastu baru lah sekarang ni ada hati nak taip , kuii . Hari ni sekolah aku ada buat pesta tanglong . tahu tahu je lah kan , kalau dah pesta tanglong mestilah cina punya ramai kan ? 
Makanan tak banyak pun . ha , ni mula nak komen ni haa . bihun dgn nasi himpit jee . alahai alahai . menyesal kosongkan perut sebelum pergi . Aku pikir ada lah rendang ayam , kuih muih ke hapa . eilekk bro . Membe-2 aku tak boleh blah selagi ada orang yg pakai ungu semua diorang nk kaitkan dgn aku , macam dunia ni aku sorang je pulak ada baju unggu kan ? tapi takpee , aku tahu ungu tu sweet #tiba-2



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...