Thursday, July 14, 2011

mana boleh macam tuu ,

Asalamualaikum , aku tengah merenung keyboard ni , mancari cari apa ayat yang sesuai aku nak taip . okay aku menipuu . aku tak merenung pun . melampau lah tuu . lebih baik aku belajar kan . tapi tak dinafikan tangan aku menari nari kat atas angin keyboard . tak faham kan . lupakan lah . 
 
Minggu ni pergi balik sekolah macam biasa . takde apa pun yang berubah . lambat tuu dah tabii' aku . nak bagi tahu , kalau seseorang tu datang lambat ke sekolah tak bermakna dia bangun lambat dan tk solat subuh . mustahil jugak ada yang betul . tapi percaturan hidup aku bukan macam tu . aku lambat sebab . jap , nak bagi sebab nanti orang kata aku beralasan je lebih . jadi lupakan saja .
Bosan . 
 
Bosan .
 
Bosan .


Apa lah nak jadi dengan aku kalau cikgu mengajar kat depan aku sembamkan muka aku kat meja yang keras tuu . Berkali kali aku ingatkan diri aku sendiri tujuan aku datang ke sekolah . Berkali kali juga cikgu kat sekolah bagi ceramah free dekat kitorang . Tapi aku watlek je . heh ,
 
Aku sedar tak boleh aku buat perangai macam tuu . Kau perhatikan sikit aku kat sekolah tu . Kalau-2 macam, budak sakai tak bertempat jangan pulak kau diam . Cuba kau tegur sikir biar aku sedar .  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...