Thursday, July 21, 2011

photoshoot for Puncak :)


Dua tiga hari lepas sekolah aku baru je photoshoot untuk majalah skool kita orang , yang indahnya tahun ni empat kali aku tangkap gambil . kalau tahuntahun sebelum ni just dua je . tak pusat sumber dengan kelas . tapi tahun ni lain . lain sangat . kelas tuu memang wajib lah kan . then , ps pun sama . penambahan nya aku kan setiausaha bm . semangat waja nak smile kuatkuat . tak tahan ayat akuu . dush ! lepas tu yang tak boleh bla nya aku tangkap gambar dengan budakbudak polis . kira ni first time lah . kesian kan akuu :(  . yang syahduu nya kitorang kena masuk kan baju dalam seluar then tudung dalam baju . takpe , paling busuk pun semua buat macam tu , takde sape nak bahan punya . HAHA ,

Yang buat aku patah hatinya , bibir aku pecah . mak ai besar nak mampus . mula lah aku ngadu sana ngadu sini . aku nak tunjuk keajaiban . hei , aku tunjuk kat membemembe yang kamcing ngan aku jee lah . takkan satu sekolah aku nak heboh bibir aku pecah . normal lah . nak kata aku tak minum air tak jugak , sebab aku ni pantang nampak air except air masak yang suam . tuu pikir dua tiga kali lah . kalau betulbetul tahap cipanzi punya haus aku minumm . punyalah demand aku ni kan . takde lah , aku minum je air suam aka air mati tuu . 

Aku tak tahan , sakit weh ! kau tak rasa apa kau nak kata . semua membe aku kata "bapak besar"
memang besar pun tak dapat disangkal . tadi aku letak garam kat bibir aku. mak ai . meleleh air mata aku . sakit gilaa . kesian aku kann ?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...