Tuesday, July 5, 2011

 
*warga smkts :)

Mungkin ni salah satu berita gembira yang sekolah aku pernah buat , apabila diuar-uarkan ada pertandingan blogger , tumblur ? aku masih tak berapa nak faham lagi pasal semua ni . macam mane , kena lah pergi jumpa manemane cikgu yang terlibat denganbenda nih . 
 
yang aku tahu , bila ada pertandingan mesti ada peraturan , yang aku sempat baca tadi pun ayat yang boleh digunakan hanya bahasa melayu , eh yeke ? betul lah tuu . tak boleh kau nak campur aduk bagai .tapi , aku tak suka lah kalau nak ayat baku-baku nih . boleh tak cikgu . hehe . 
 
kalau boleh aku tak nak lah dia terikat sangat , rasa macam tak bebas pulak dah . janji faham . itu dah memadai kan ? tu pendapat aku lah tapi sejujurnya aku cakap gembira bila warga smkts membuka mata dengan blogger bagai ni . ehem ehem . aku tak pasti lagi nak join ke tak . tengok keadaan lah kalau takde aral melintang siur depan aku okay .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...