Sunday, July 31, 2011

Hye Kemaman


Asalamualaikum . lama jugak aku tak create stori kan . banyak dah benda aku tertinggal . Tapi takpe lah aku stori sekarang okay . kalau dah baca tuu teruskan jee lah . kalau tak mau baik keluar . heh , garang pulak aku tibatiba .

Okay , hari jumaat dengan sabtuu lepas . aku ikut rombongan belia pandan pergi Kemaman,T'nganu . Bukan lah tak seronok . cuma banyak masa dihabiskan dalam bas . tapi takpe lah janji aku dah jejak di tanah T'nganu . Yang bestnya aku pergi pantai . Ya Allah , indahnya ciptaanMu . aku suka gila viewving kat sana . cantik gilaa . 

Aku rasa nak kitai-2 jee diri aku sendiri sebab bawak beg yang orang fikir nak bercuti seminggu padahal satu pun tak guna . mana taknya , aku ingatkan tiga hari . rupanya dua hari jee . mana aku tahu . lagi pun aku decide nak pergi pun time malam m'sia lawan s'pore . excited punya pasal banyak lah jugak baju aku sumbat . tengok-2 diorang bagi t-shirt pink ngn kuning . buat penat je aku heret ke hulu ke hilir . dush !








Haa..bajuu pink tuu time kitaorang tgk konsert kat kawasan padi , kau ada ? takk kan , huuu .
bila siang pulak , pagipagi buta pergi makan kat tepi laut . indahnya duniaaa . HAHA ,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...