Sunday, July 31, 2011

Baguskan aku , satu hari taip dua post . takpe aku punya blog , bukan orang lain kan ? Tadi aku dengan akak n kak yong aka sedara aku berjongkit . kemana lagi kalau bukan KL . boleh pulak kan . esok dah lah puasa kan . kak yong tuu nak jumpa kawan lama . tuu yang kitorang teman kan tuu . 

aku bukan boleh bjalan dgn lelaki . so , aku biar jee lah diorang jalan . aku tak tegor langsung , senyum ? lagi lah tak . eh , ada kot . eh entah lah . aku bukan nak sombong ke hapa . tapi kau kene faham . aku ni jenis pemalu . pemalu tahap cimpazi . ya , tuu memang aku . sorry !

Berjalan sana berjalan sini macam selasa ni tak exam . hik hok :P








haa , tuu jee lah yang terlarat aku upload . yg tiga jejaka tuu lah kami bertemu . ishk , maluu budak UIA . kalau nak usha pun kau teleng-2 kan lah kepala tuu . saje nak bagi kau exercise sikit . kalau tk puas hati jugak kau terbalik kan je lappy kau tuu . HAHA , ayat tak tahan .
 
*sedar tak sedar tak saya dh ada pengganti putih . sekarang saya bersama jam baru . motif ? entah , sukati aku lah .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...