Friday, July 22, 2011

 
Baru je balik dari rumah Syina . Ada Fardhu ain tadi , yang ni last punya sebab dah nak dekat puasa kan . Aku , Syaripa , Nabila dan Fiza pergi naik moto dalam pukul lapan . lebih kurang lah .
Seronok lah sebab baru jee lepas makan sate . kejam kan aku ? takde lah . tuu kira rezeki kita orang . 
 
Seronoknya tadi , ada baby boy yang comel sangat . puas lah jugak kita orang tangkap gambar dgn dia . Tapi semua gambar dlm handset Fiza , nanti dia upload kut . ituupun kalau dia upload . dengar kata budaknya , kalau kau tengok pun mesti kau senyum jee tengok gelagat diaa . Uhuhuhuk , bila dia nak balik tadi sempat Nabila ajak aku lambai dia . Oh lupa , Afiq namanya .

Tengahari tadi cikgu beria ria kata ada koko , lepas bertugas jee kitorang tengok satu cikguu pun takde kat padang . aku tipu je . ada lah cikgu tapi dua tiga orang jee . baik tak payah ada koko , buang masa betul ! lepas tu kitorang terus gerak , nak pergi taman permainan dekat taman mawar . Mula mula melilau jugak cari place yang kosong . thats mean takde budak budak skool kita orang dekat situ . 

Kita orang bukan boleh ada budak satu sekolah samasama duduk kat tempat yang sama . Nak buat kecoh pun tersipu sipu . nanti ada lah mulut longkang yang kata macam macam . ish , tak baiknya aku kata macam tuu . heh , secara jujurnya nanti takde lah rasa macam nak kontrol kontrol . senang cerita nak privasi lah . noktah !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...