Wednesday, June 15, 2011

okay , aku chill lagi ni

 
Asalamualaikum , grrrr . so shit lahh . baru berangan nak dapat flying colours dlm exam kali ni , tapi apa aku dapat ? mate aku dh gagal . tk payah nk bandingkan dgn siapasiapa laa . malu betul lah . tapi Cikgu Hawa kata jangan bersedih , jangan kecewa sebab masa lain cuba lagi yang terbaik . kawankawan aku semua tersenyum hambar tadi bila dapat kertas mate . except yang lulus tu lah . diorang tersenyum lebar . jealous gilaaa ! 
 
Baru jee aku happy semalam sebab bm dgn pd dapat A , tapi apa maknanya kalau aku ada gagal . Mama Zana (cikgu Eko) kata nangis nangis aku dulu pun dapat jugak lulus . har har har . lulus sangat lah 46 tuu . cukupcukup makan jeh weyh .
 
Tapi mungkin betul jugak cakap Cikgu Hawa , aku tak boleh kecewa . aku gagal hari ni tak bermakna aku gagal utk selama lamanya kan . okaay , aku akan ingat pesan itu  :)
 
*tadi dh siapsiap dh bawak 50 , tgktgk tak jadi pergi kem polis . buang karen betul , haish .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...