Monday, June 13, 2011

come on guys !

first sekali nk mintak kat Allah , jauhkan aku dari sifat bangga diri , riak , takbur dan sehubung jalin dengannya . Bukan nya aku tk suka dipuji . siapa tk suka . mustahil lah . tuu semua sifat semulajadi manusia yg memerlukan keperluan penghargaan . tengok , aku dah masuk bab ekonomi . susaa lah kan . hehehe ,
Okay , aku bersyukur sangatsangat sebab Allah bagi aku peluang utk dapat A dlm exam . aku bukan lah pandai mana , aku pun tak sangka itu yang aku dapat . tak semestinya hari ni aku lulus esok lusa aku masih terus lulus . even baru dapat dua kertas hari ni . BM dgn PD . duadua A . alhamdullillah ! syaripa kata nk bunuh aku sbb dpt markah lebih dari dia . HAHA , padahal dia pun apa kurangnya . 

Aku berharap sesangat prestasi aku semakin meningkat dlm pelajaran bukannya merudum . 
Esokk aku takut nak menghadap ketas sains , entah lulus entah tidak . at least lulus . jgn lah ada yang gagal . Aku tk nak turun kelas , serious tak nak . tak nak tak nak tak nak .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...