Wednesday, June 22, 2011

Asalamualaikum , memang nak tido dah ni actualy . tapi , mata aku susah sikit nak lelap ni . takde pulak aku minum kopi siang tadi . eh , tahu tak pasal 1sukan 1 murid 1 malaysia ? aku rasa semua skool dah tahu pasal ni . kalau tak tahu , nampak sangat skool kau kuno . Heh , skool kitorang buat baju khas sempena hari tuu nanti . semua pakai baju samaa je . kau ade ? tak ada kannn . HAHA , aku punya semangat dah siap mintak sepuluh ringgit awalawal dh .
 
Tak boleh saba pulak nak tunggu perlawanan batu seremban  . jangan lah aku kalah di tangan syina , zulaikha and seangkatan dengannya . Aku nak jugak hadiah . hehe . Sabtuu ni ada koko , yes yes ! dah lama gila skool aku tangguh . tak saba ni . aku je excited lebihlebih . membemembe aku semua mengeluh bila ada koko . hairan doh aku dgn diorang ni . pasal apaa aku pun tak tahu lah . mungkin malas nak bangun pagi . sayang nak tinggalkan bantal busuk diorang tu kott .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...